Kipar novembar 2020.

SAMO AVIO KARTA 259€
Polasci 4 puta nedeljno

KIPAR - avionom, paket aranžman

Cene su izražene u € po osobi i obuhvataju jedinstvenu cenu paket aranžmana avionom
BESPLATAN PCR TEST, UKLJUČEN U CENU paketa (dve osobe u sobi)**
U SLUČAJU POZITIVNOG PCR TESTA, AGENCIJA VRAĆA UPLAĆEN NOVAC ZA HOTEL!

8 DANA / 7 NOĆI, nedeljom
UKLJUČENO: AVION+INDIVIDUALNI TRANSFER+SMEŠTAJ+AERODROMSKE TAKSE

Program putovanja / Cenovnik br. 5 koji važi od 30.10.2020.

CACTUS HOTEL 2* - Larnaca grad - BB
☺ 11,99 GRATIS

Usluga / tip sobe 01.
nov
08.
nov
15.
nov
22.
nov
7 noći 7 noći 7 noći 7 noći
DBL super 695 695 695 695
I dete 2-11,99 g 299 299 299 299
Doplata za 7 HB adl/chd 56/29
PARK BEACH 3* - Limassol - HB
☺ 11,99 GRATIS

Usluga / tip sobe 01.
nov
08.
nov
15.
nov
22.
nov
7 noći 7 noći 7 noći 7 noći
DBL standard 659 659 659 659
3. odrasla 499 499 499 499
I dete 2-11,99 g 299 299 299 299
II dete 2-11,99 g 429 429 429 429
LIMANAKI BEACH 3* - Ayia Napa - HB
☺ 11,99 GRATIS

Usluga / tip sobe 01.
nov
08.
nov
15.
nov
22.
nov
7 noći 7 noći 7 noći 7 noći
DBL super 589 589 589 /
3. odrasla 460 460 460 /
I dete 2-11,99 g 299 299 299 /
Doplata za 7 HB adl/chd 105/53
MEDITERRANEAN BEACH 4* - Limassol - HB
☺ 11,99 GRATIS

Usluga / tip sobe 01.
nov
08.
nov
15.
nov
22.
nov
7 noći 7 noći 7 noći 7 noći
DBL deluxe 759 759 750 695
3. odrasla 585 585 579 539
I dete 2-11,99 g 299 299 299 299
FAMILY deluxe 839 839 829 775
I dete 2-11,99 g 299 299 299 299
II dete 2-11,99 g 529 529 520 495
Doplata za 7 HB adl/chd 135/67
SUN HALL HOTEL 4* - Larnaka - BB
☺ 11,99 GRATIS

Usluga / tip sobe 01.
nov
08.
nov
15.
nov
22.
nov
7 noći 7 noći 7 noći 7 noći
DBL stand 685 685 685 685
3. odrasla 550 550 550 550
I dete 2-11,99 g 299 299 299 299
II dete 2-11,99 g 460 460 460 460
Doplata za 7 HB 140
NISSIBLU BEACH 4* - Ayia Napa - BB
☺ 11,99 GRATIS

Usluga / tip sobe 01.
nov
08.
nov
15.
nov
22.
nov
7 noći 7 noći 7 noći 7 noći
DBL sup SSV 910 910 910 /
3. odrasla 709 709 709 /
I dete 2-11,99 g 299 299 299 /
Doplata za 7 HB adl/chd 185/93
GRECIAN BAY 5* – Ayia Napa - BB
☺ 11,99 GRATIS

Usluga / tip sobe 01.
nov
08.
nov
15.
nov
22.
nov
7 noći 7 noći 7 noći 7 noći
DBL stand 835 835 835 /
I dete 2-11,99 g 299 299 299 /
Doplata za 7 HB 140/70
FOUR SEASONS 5* - Limassol - BB
☺ 13,99 GRATIS

Usluga / tip sobe 01.
nov
08.
nov
15.
nov
22.
nov
7 noći 7 noći 7 noći 7 noći
DBL stand 1419 1015 1015 1015
3. odrasla 1085 780 780 780
I dete 2-11,99 g 299 299 299 299
Doplata za 7 HB adl/chd 294 / 147

Legenda: 1/2 – dvokrevetna soba; BB- noćenje sa doručkom; HB – polupansion (doručak i večera); FB- pun pansion (doručak/ručak/večera); RO- najam apartmana; eco – economy soba; blc – soba sa balkonom; SV – soba pogled more; GV – soba pogled kopno; Std – standard soba; chd – dete; adl – odrasla osoba.

VAŽNE INFORMACIJE:
ZA ULAZAK U REPUBLIKU KIPAR OBAVEZAN JE NEGATIVAN PCR TEST ne stariji od 72 sata pre ulaska u zemlju (agencija Fibula ne posreduje u pribavljanju istog) kao i OBAVEZNO popunjavanje formulara CYPRUSFLYPASS https://cyprusflightpass.gov.cy/ 72 sata pre putovanja. PCR test nije obavezan za decu uzrasta do 12 god. Putnici koji su 14 dana pre puta na Kipar bili u zemljama iz C kategorije (listu zemalja možete proveriti na sledećem linku https://cyprusflightpass.gov.cy/en/country-categories) neće moći da putuju, jer je za te putnike neophodan karantin u trajanju od 14 dana do dolaska na Kipar) **Agencija Fibula pokriva troškove PCR TESTA u vrednosti od 50 EUR po odrasloj osobi u dvokrevetnoj sobi samo u slučaju da je test negativan (ne odnosi se na treću odraslu). Ukoliko je test pozitivan agencija vreća novac za hotelski smeštaj.

CENA AVIO KARTE JE VALIDNA SAMO ZA REZERVACIJE NA Y KLASI AVIO KOMPANIJE AIR SERBIA. Red letenja i vreme leta su podložni promenama čak i nakon štampanja avio karte. Ukoliko je PCR test pozivan primenjuju se uslovi otkaza avio kompanije.

STORNO PENALI U BILO KOM TRENUTKU IZNOSE 250 EUR po osobi (cena avio karte sa taksama).

JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA U TABELI UKLJUČUJE:

  • Avio prevoz na relaciji Beograd–Larnaka–Beograd (redovna linija AIR SERBIA) - dozvoljeni prtljag do 23 kg po osobi i ručni do 8 kg; CENA AVIO KARTE JE VALIDNA SAMO ZA REZERVACIJE NA Y KLASI.
  • Uslugu hotelskog smeštaja na destinaciji na bazi izabrane usluge za izabrani termin prema tabeli za 7 noćenja.
  • Transfer od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma.
  • Aerodromske takse. * SVI PODLEŽU PLAĆANJU TAKSI OSIM DECE ISPOD 2 GODINE. Cene taksi su podložne promeni i u slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • YQ taksu. Cene takse su podložne promeni. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • Deca do 1,99 god 20 € (nemaju sedište u avionu niti ležaj u hotelu).
  • Usluga asistencije ino-partnera, pružaoca usluga na destinaciji.
  • Troškove organizacije putovanja.

JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA U TABELI NE UKLJUČUJE:

  • Troškove PCR testa ukoliko je test POZITIVAN.
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje (možete kupiti kod nas u agenciji);
  • Osiguranje od otkaza aranžmana/putovanja – plaća se u iznosu od 2% od ukupne cene aranžmana. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama, ili putem telefona.
  • Troškove organizovanja fakultativnih isleta (Fakultativni izleti nisu obavezni niti sastavni deo programa putovanja i zavise od broja prijavljenih putnika. Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Cene fakultativnih izleta su po osobi i podložne su promenama. Prilikom odlaska na fakultativne izlete, postoji mogućnost propuštanja obroka u hotelu, i ukoliko hotel ima mogućnost lanč paketa, treba ga obavezno naručiti dan ranije)
  • Ostale individualne i nepomenute troškove;

PROGRAM PUTOVANJA:
1. dan BEOGRAD – KIPAR. Početak programa putovanja sastankom učesnika putovanja na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu 2 sata pre poletanja aviona. Let do KIPRA (Larnaka) na redovnoj liniji avio kompanije Air Serbia. Transfer od aerodroma do odabranog hotela. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 15:00 časova a može biti i ranije u slučaju raspoloživosti). Noćenje.
2. dan - 7. dan – KIPAR. Boravak na bazi uplaćene usluge. Mogućnost odlaska na fakulatativne izlete u organizaciji našeg lokalnog partnera. Obaveštenje o zakazanom vremenu transfera na aerodrom dobijate 1 ili 2 dana pre povratka putem poruke na recepciji Vašeg hotela.
8. dan KIPAR – BEOGRAD. Po odjavljivanju iz hotela (vreme odjave-prema pravilima hotela, do 10h, a najkasnije do 12h), transfer dolazi po Vas u zakazano vreme i prevozi Vas do aerodroma Larnaka. Odlazite do šaltera za check-in i prijavljujete se za put i predajete prtljag. Prolazite pasošku i carinsku kontrolu i pratite broj izlaza (gate) i vreme za ukrcavanje. Let do Beograda na redovnoj liniji avio kompanije Air Serbia.
NAPOMENA: usluga u hotelu započine prijavljivanjem u hotel prvog dana a završava se odjavom iz hotela poslednjeg dana.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA
Napomena: Cene su izražene u Eur-ima ili dinarima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.

1. Gotovinsko plaćanje: 100% od ukupne cene aranžmana prilikom rezervacije.
3. Platne kartice: Visa, Master, Maestro, Dina (isti uslovi kao gotovina);
4. Kreditne kartice: Banca Intesa na 6 rata bez uvećanja (Master Card, Visa), 40% od ukupne cene aranžmana plaćanje odmah.
5. Čekovima građana: 40% akontacija od ukupnog iznosa cene aranžmana; preostali iznos se uplaćuje deponovanim čekovima građana na rate do 15.03.2020. (čekovi se deponuju na dan potpisivanja ugovora i moraju imati dospeće 15.-tog u mesecu).
6. Preko računa: uz profakturu izdatu od strane „Fibula Air Travel”.

VAŽNE INFORMACIJE:
POPUSTI:

  • Popusti za decu se primenjuju samo u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi.
  • Treca odrasla osoba ostvaruje odredjeni popust i ima pomocni lezaj u hotelu
  • Cena za 1/1 sobu - radi se isključivo na upit.

DOPLATE:

  • Krevetac za bebu-visina doplate zavisi od hotela, plaća se na licu mesta.
  • Klima uređaj, WIFI, sef, frižider - ako postoji doplata plaća se na licu mesta

OPIS DESTINACIJE:
Kipar je ostrvska država koja se nalazi u istočnom delu Sredozemnog mora, u neposrednoj blizini turske obale i treće je ostrvo po veličini u Sredozemlju, posle Sicilije i Sardinije. Jedna je od najpopularnijih turističkih destinacija Sredozemlja.
Klima je, može se reći savršena – 340 sunčanih dana godišnje, prosečne letnje tempere su oko 33 C, leto traje i do osam meseci (april-novembar). Glavni grad Kipra je Nikozija i to je ujedno i najveći grad na Kipru i jedini na svetu kojji je fizički podeljen na dva dela zelenom linijom, tzv. tampon zonom UN (severni deo je okupiran od strane Turaka, južni deo pripada Grcima).
Ovo malo ostrvo se odlikuje velikom istorijom i bogatom kulturom starom 10.000 godina, što ga čini jednom od najstarijih civilizacija na Mediteranu. Kao dokaz toga su mnogi muzeji, galerije i spomenici koji su ostali sačuvani.
Prema mitologiji, Kipar je rodno mesto Afrodite (grčke boginje ljubavi i lepote) i zahvaljujući toj boginiji ima nadimak „ostrvo ljubavi“.
Najveće bogatstvo ostrva čine rajske peščane plaže Sredozemnog mora sa kristalnom čistom vodom. Kipar se nalazi na prvom mesto u Evropi i 13. u svetu po broju plaža koje su odlikovane „plavom zastavicom“. Glavne turističke destinacije na Kipru su: Aja Napa, Protaras, Larnaka, Limasol i Pafos.
Neke od dobro poznatih plaža našim turistima su: Nissi Bay, Nissi, Makronissos, Landa Beach, Konnos Beach....

PODSEĆAMO PUTNIKE DA OBAVEZNO PROVERE VREME LETA U AGENCIJI DVA DANA PRE PUTA.

RAZNE NAPOMENE I INFORMACIJE:
Evropska unija je uvela nova pravila za prelazak šengenske granice državljanima zemalja koje su izvan Evropske unije 26. juna 2013. Koja su stupila na snagu od 19. jula 2013., a odnose se na važnost pasoša neevropskih (EU) državljana. Svi koji od tog dana ulaze u zonu Šengena moraju da imaju PASOŠ KOJI JE VALIDAN NAJMANJE 3 MESECA nakon planiranog datuma povratka iz zemalja Šengena. Pasoš takođe ne sme da bude stariji od 10 godina. Putnici koji nisu državljani Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
BROJ DANA ARANŽMANA:
Cena aranžmana se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Jedan hotelski dan kao i rezervisane usluge obračunaju se od 14:00 časova datuma početka putovanja do 10:00 časova poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Kao početak aranžmana računa se trenutak sastanka na aerodromu, dva sata pre poletanja aviona iz Beograda, a kao kraj aranžmana sletanje u Beograd.
PODACI O PREVOZNOM SREDSTVU:

  • Avio prevoznik je Air Serbia. Putnici će u avionu biti posluženi vodom i keksom. Kafa i sokovi uz doplatu. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23kg težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 8 kg koji odgovara standardu AIR SERBIA 40 x20 x 55cm. Ne mogu se sabirati kilogrami, tako da dve osobe koje putuju zajedno, ne mogu predati 1 kofer preko 23 kg. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja a koja je podložna promeni. 
  • Let Beograd – Larnaka (LCA) traje oko 2h. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u avio saobraćaju na koju Agencija nema uticaja I koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma Nikola Tesla. Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka. Raspored sedenja u avionu odredjuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji prtljag predaju medju poslednjima ili kasne na let. 
  • VAŽNO; Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija. Postoji mogućnost večernjih i noćnih letova i da se u tom slučaju ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).

PODACI O SMEŠTAJNIM OBJEKTIMA:

  • Smeštajni objekti iz naše ponude su kategorizovani po zakonima zemlje u koju putujete. Shodno ugovoru sa ino partnerom “FIBULA AIR TRAVEL” navodi kategorije u skladu sa zakonima zemlje u kojoj se objekat nalazi.
  • Smeštaj u objektima je u standardnim dvokrevetnim sobama 1/2 ili std ili dbl. (standardna soba podrazumeva kvalitet koji zadovoljava boravak za 2 osobe u sobi na standardnim razdvojenim krevetima ili bračnom ležaju). Treća, četrvrta, peta odrasla osoba i deca po pravilu koriste pomoćni ležaj koji može biti manji u odnosu na standardni, metalni krevet na rasklapanje ili fotelja što se može odraziti na komfor putnika.
  • Doplata za jednokrevetnu sobu iznosi od 60% do 100% u zavisnosti od pravila hotela, fisksnog zakupa apartmana i sl. I isključivo je na upit.
  • Organizator putovanja ne može biti odgovoran ukoliko usled nedovoljnog broja gostiju u hotelu, način usluge ishrane bude promenjen (umesto švedskog stola-serviranje menija). Ukoliko jedan od sadržaja hotela nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, organizator putovanja ne snosi odgovornost za isto.
  • Posebni zahtevi gostiju kao što su spratnost, pogled na more ili bazen ukoliko već ne postoje kao doplatne kategorije, se prosleđuju hotelu kao napomena/molba uz rezervaciju. Prilikom potvrde rezervacije, hotel ne potvrđuje istovremeno I molbu/napomenu, već na dan dolaska gostiju, ukoliko postoji raspoloživost za traženo, izlazi u susret. 
  • Korišćenje TV ili klime u sobama/apartmanima su usluge koje se posebno plaćaju, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku. Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
  • Sve navedene usluge ili sadržaji hotela samo označavaju da ih hotel poseduje ali ne I da su besplatni, sem ako je iričito navedeno tako: FREE ili BESPLATNO (klima, sef, fitness, masaža, sauna, sportski tereni…)
  • Besplatan internet ili oznaka WIFI ne podrazumeva jak signal ili brz internet u svim delovima hotela. Internet može biti sporiji u određenim delovima hotela kao I u određeno doba dana.
  • Ukoliko se klima posebno plaća u hotelu, potrebno je naglasiti u agenciji da želite sobu koja ima mogućnost doplate za klimu, koju plaćate na licu mesta, jer postoji mogućnost da je broj takvih soba u hotelu ograničen.
  • U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (standard sobe, superior sobe, lux sobe, studija, apartmana, family sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...)
  • Dress code/pravila oblačenja (većina hotela, a naročito hoteli viših kategorija 4* i 5* imaju obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera. Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama).
  • Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta.
  • Opis AI usluge nalazi se na našem website. Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo Vam ga prosledili ili uručili direktno.
  • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takodje se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadlezni inspekcijski organi.
  • Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere I šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju
  • U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otudjenja opreme.
  • Oprema ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu i (različite vrste šerpi, supijera, kadica) već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera za podgrejavanje.
  • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. “FIBULA AIR TRAVEL” će proslediti zahteve i želje putnika hotelu, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste.
  • Gost preuzima brigu čuvanja prtljaga tokom celog putovanja i vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi.
  • Putnik je u obavezi da prilikom prijavljivanja za put navede puno ime I prezime, tačno kako stoji u pasošu, a naročito skrećemo pažnju da putnici koji imaju slovo Đ ili DJ u imenu ili prezimenu provere da li je isto tako napisano u ugovoru o putovanju.(posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
  • Prilikom prijavljivanja za put, obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa.
  • Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta na dan povratka sa putovanja i obavezno treba dostaviti agenciji fotokopiju pasoša za dete.
  • Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
  • Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može kupiti kod nas u agenciji. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje.
  • Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika i nalaze se na (obavezno uzeti u agenciji ili tražiti da se pošalju na email ukoliko nisu priloženi uz program). Ulazak u sobe je zvanično posle 14h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h.
  • Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo.
  • Prilikom transfera do hotela, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog hotela, već na najbližem mogućem mestu.
  • Transfer se takodje može obaviti i sa više prevoznih sredstava.
  • Rezervacije većine hotela se rade na UPIT i rezervacije se potvrđuju u roku od najviše 3 radna dana. Dnevno se dobijaju ažurirane liste od hotela koje nam prikazuju izveštaj o zauzetim kapacitetima. Ipak, ukoliko vam se slučajno ne potvrdi rezervacija za traženi hotel u traženom terminu, nudimo vam drugi hotel ili drugi termin ili vam vraćamo vaš novac u roku od 48 sati.
  • Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
  • Putnik je obavezan bez odlaganja na licu mesta opravdani prigovor saopšti lokalnom predstavniku Organizatora, a u hitnim slučajevima ako ovaj nije trenutno dostupan, neposrednom pružaocu usluge (npr. prevozniku, hotelijeru i dr.). Za prigovore, pritužbe reklamacije, pomoć i hitne slučajeve putnik može kontaktirati organizatora na tel. +381 11 655 89 38 u toku radnog vremena radnim danima od 09.00h. do 20.00 h, subotom od 09.00-15.00 h ili preko e-maila info@fibula.rs. Putnik je u obavezi da dobronamerno sarađuje i strpljivo sačeka da se opravdana reklamacija na licu mesta otkloni u primerenom roku i prihvati ponuđeno rešenje koje odgovara ugovorenoj usluzi. Ako uzrok reklamacije nije otklonjen na licu mesta, putnik sa predstavnikom Organizatora, o tome sastavlja pisanu potvrdu u dva primerka koju obe strane sačinjavaju i potpisuju. Putnik zadržava jedan primerak ove potvrde. Ako je uzrok reklamacije otklonjen na licu mesta, putnik je obavezan potpisati potvrdu o istom, a u suprotnom činjenica da je nastavio korišćnje adekvatnog alternativnog rešenja smatra se da je Program u celosti izvršen. Lokalni predstavnici nemaju pravo da priznaju bilo kakve zahteve za naknadu, već isključivo organizator.

Organizator putovanja: FIBULA AIR TRAVEL AGENCY
Minimum za realizaciju programa 20 putnika. U slučaju otkaza aranžmana od strane organizatora putovanja, uplaćena sredstva organizator vraća putniku u roku od 5 dana. Opšti uslovi putovanja agencije Fibula od 01.01.2020. su sastavni deo ovog programa. Licenca OTP 158/2020 od 01.02.2020, polisa osiguranja od insolventnosti i odgovornosti za slučaj šteta nanete putniku 30000016043 od 22.01.2020. akcionarskog društva za osiguranje „Milenijum osiguranje”